Monday, June 29, 2009

SEKS SEBAGAI UMPAN

Memang lelaki mudah tunduk dengan seks. Thats why usually maknyah yang mencari makan dengan umpan seks, pasti akan meraba-raba that celah kangkang area jantanz because itulah swis untuk menundukkannya.

Story yang mak copy dari Kosmo dan mak clip untuk muat di sini tentang wife yang gunakan seks untuk tundukkan lelaki untuk dijadikan suaminya.
clipped from www.kosmo.com.my

Wanita bersuami lima guna seks sebagai 'senjata'

MANCHESTER - Ashley Baker iaitu suami kelima Emily Horne mendedahkan dia berkahwin dengan wanita berkenaan setelah digoda dengan seks dan pujuk rayu, lapor sebuah akhbar semalam.

"Horne seorang wanita yang tidak mempunyai perasaan dan jahat. Dia perlu dihukum penjara untuk satu tempoh yang panjang," kata Baker.

Horne yang berusia 30 tahun itu kini menunggu hukuman selepas dia mengaku bersalah di sebuah mahkamah di Manchester minggu lalu kerana berkahwin lebih daripada dua lelaki.

"Horne memperalatkan seks sebagai senjata. Dia merupakan seorang penipu," tambah Baker.

Menurutnya, wanita itu mengaku kononnya dia hamil selain berbohong dia pernah dirogol dan menghidap kanser semata-mata untuk memujuknya berkahwin.

Akibat termakan pujuk rayu wanita itu, mereka mendirikan rumah tangga pada September 2007 empat bulan selepas berkenalan tanpa Baker menyedari bahawa dirinya dimadukan.

 blog it

No comments: