Tuesday, June 9, 2009

Seks Memang Boleh Buat Duit

Seks satu keperluan kan uols? Macam-macam cara yang berkaitan seks boleh digunakan untuk cari duit. Sex trade ni memang sesuatu yang lumayan dan mendapat status sebagai perniagaan yang paling tua di dunia. Pelacuran dikatakan as the oldest profession in the world. Memang senang kan untuk menceburkan diri dalam perniagaan ini kan. Mak pun kalau nak cari duit mudah boleh gak kot. Modal just tubuh je. But sorryla, mak bukan macam tu. Mak ada kerja yang kira okla dan dapat rezeki secara halal.

Sekarang pun ramai producer sambilan dah buat "filem" yang berasaskan seks. Ramai juga individu yang innocent terjebak sama ada secara sukarela atau paksa rela. Yang mak kesiannya yang kategori kedua ni sebab melakukannya bukan atas kehendaknya.

Hari ni mak baca dalam The Star online kisah tentang produksi baru yang mula laris di pasaran iaitu DVD seks Filipino. DVD ni tentang seorang pakar bedah kosmetik, Hayden Kho dengan pelanggannya, seorang aktres yang sedang meningkat naik di Filipina.

Tentu lepas baca posting mak ni, ada yang nak cari DVD ni, tapi mak nak tarik perhatian uols pada statement berikut;

“Anyone caught in possession of the DVD, be it retailers or customers, will be charged under Section 292 of the Penal Code for possession and distribution of the DVD, which carries a maximum three-year jail term or a fine, or both,” he warned. The Star Online.


No comments: