Sunday, January 18, 2009

I Fall In Love With Someone's Husband

Aku seorang isteri berusia dan mempunyai tiga orang anak berusia 3,8 dan 10 tahun. Selama dua tahun lepas aku dan suami telah membuatkan rumahtangga kami tidak bahagia. Kami masih tinggal bersama tetapi telah menjadi seperti rakan serumah sahaja.

Kira-kira enam bulan lalu, aku bertemu dengan seorang lelaki dan rasanya telah jatuh cinta padanya. Masalahnya dia juga sudah berumahtangga dan bahagia serta tidak mahu berpisah dengan isterinya. Sewaktu dia di tempat kerja, kami berhubung hampir setiap masa. Kami juga pernah bertmu ditempat kerja sekali dan aku tidakdapat melupainya. Aku tahu ini salah tetapi bagaimanakah harus aku melupakan tentangnya apabila aku sering mengingatinya 24 / 7? Aku ingin mengembalikan kebahagian rumahtanggaku tetapi tidak terdaya.

Tulah uols, satu soalan (or masalah problem?) yang dihadapi oleh sorang isteri. Mak terbaca ni dalam satu sisipan online paper iaitu The Star. So this isteri bertanyalah untuk mendapat nasihat. Uols bacalah semuanya di sini

Mak rasa masalah isteri jatuh cinta dengan suami orang or guys ni adalah lumrah dalam kehidupan moden dan bebas hari ni kan? Begitu juga husbands yang tackle dan jatuh cinta dengan wife orang. Skandal-skandals ni dah macam menjadi perkara biasa dah kan? Uols ada ke yang fall in love with someone's husband? Or someone's husbands yang jatuh cinta kat uols. 

Tataula mak nak anwers persoaolan macam ni. Mak pun ada juga rasa-rasa macam fall in love with someone's husband atau mungkin rasanya nak fall in love with someone's husbands. Someone'shusband ni juga seorang crossdresser macam mak gak, but we ols belum pernah jumpa lagi lah. Just xchanging emails dan dedahkan fetish masing-masing je. 


No comments: