Friday, January 16, 2009

Handbag

Semalam dalam The Star ada satu artikal tentang handbag, 'Whats In A Bag?'. Ia menceritakan tentang apa yang diisi oleh wanita dalam handbag mereka. Ada yang suka bawa handbag yang besar dan ada juga yang membawa handbag yang kecil. 

Biasanya yang pasti ada dalam handbag ni ialah lipstick, compact powder, handphone, tissue, mungkin juga pantyliner jika sedang ahem-ahem. Wanita yang merokok tentu akan kotak rokok dan lighter. Tentu juga ada yang bawa condom, tetapi takkanlah nak dedahkan kita bawakondom kan? Sebab koncom tu tabu bagi kita. Apa lagi kalau kondom tu nak buat apa lagi, tentulah untuk buat benda tu kan? 

Salah seorang wanita yang ditemuramah itu ialah Sunitha Janamohanan yang didapati mengisi sehingga 25 jenis barang dalam handbagnya. Beliauyang berusia 32 tahun itu gemar membawa handbag yang oversized, so sesuailah diisi dengan serba mak nenek
Gambar dari The Star.
Uols pun ramai yang bawa handbag bila keluar melaramkan? So apa yang uols isi dalam handbag uols tu. Mak rasa tentu tak banyak beza dengan wanita ori tu kan? Cuma maybe uols tak perlulah nak fikir nak bawa kotex atau tampoon, ahakssss.....

Mak tataulah sebab mak tak pernah drag bila keluar. So mak tak adalah handbag. However kandungan dalam handbag boleh menterjemahkan personaliti seseorang itu. Baca SINI.


No comments: