Thursday, April 3, 2008

Kesiannya Nasib -kanak Pintar Kita

Minggu ini kota baca tentang seorang kanak-kanak pintar bernama Sufiah telah menjadi pelacur dengan mengenakan bayaran 130 paun British untuk sekali main. Budak pintar ni telah menarik perhatian seluruh dunia kerana dapat memasukki Universiti Oxford pada usia 13 tahun.

Sufiah then berkahwin pada usia 19 dengan seorang lelaki Britian bernama Jonathan yang telah memeluk Islam tetapi kemudiannya bercerai. Pendedahan tentang sufiah menjadi pelacur telah diterbitkan dalam sebuah akhbar di Britain News of the World. Sorang wartawannya telah menyamar sebagai pelanggan dan melanggan Sufiah yang menjalankan servisnya di sebuah flat di Salford, Manchester.

Sufiah mengiklankan dirinya di dalam sebuah laman web untuk pelacuran dengan menggunakan maklumat berikut: Shilpa Lee, the former child prodigy still juggles with figures on a hookers' website, describing herself as a "very pretty size 8, 32D bust and 5'5" tall—available for booking every day from 11am to 8pm."

News.com .au membuat komen berikut: SMARTER people don't always make the best choices, and this tragic tale of how a child prodigy threw away her bright future after she couldn't hack the 'living hell' of pleasing her parents proves why.

Jangan scroll ke bawah lagi jika uols boleh rasa offended pada pic yang agak panas sikit.

*
*
*
*
*
*
*
*
*

No comments: