Monday, March 31, 2008

Seks Dengan Gigolo

Harini dalam The Star dilaporkan uols, sorang IT exec berusia 32 tahun terpaksa melayan 6 orang jantanz dan jantanz-jantanz itu dibayar oleh teman lelaki si pompuan itu. Seronok kan? Dahlah dapat seks dapat duit pula tu. IT Exec tu melayang enam lelaki tersebut untuk menjaga hati teman lelakinya yang dikahwini dan ianya berlaku antara tahun 2003 hingga 2006. Bukan setakat melayan nafsu jantanz-jantanz tersebut sahaja, malah aksi mereka juga dibuat video recording. Wah, jadi film star gitu.

Jantanz-jantanz itu dibayar RM 100 satu jam untuk melakukan hubungan seks di apartmen mereka tinggal. Tak kisahla, Free pun mak sanggup. Ahaks......dasar jantan. Tapi yang mak tak sanggup ialah kena recording itiew. Bahan bukti jika ada kes tu uols.

IT Exec itu melaporkan perkara tersebut kepada Datuk Micheal Chong, yang banyak bantu settle kes-kes "terkena" itu.

Dikisahkan juga tiga tahun lalu isteri teman lelakinya itu mengetahui hubungan mereka dan menasihatkan agar memutuskan hubungan mereka tetapi si IT Exec ni enggan.Tetapi akhirnya apabila dia mengambil keputusan untuk memutuskan hubungan dengan teman lelakinya, segala mimpi ngeri pun bermula.

Teman lelakinya mengugut untuk mencederakannya, menganggu keluarganya dan juga teman lelaki barunya.

So uols, pengajaran dari peristiwa malang gadis ini ialah jangan biarkan hubungan seks uols dirakam. Nak sedap pun biarkan habis setakat situ saja. Lepas pancut, biarkan panzutan tinggal kenangan. Kan selamat?