Wednesday, March 19, 2008

Mak Gi Sauna Kakiku Lagi

Dah lama juga mak tak masuk sauna. So malam itu sewaktu dalam perjalanan untuk ke Port dickson, mak melencong ke Cheras dengan tujuan nak relak-relaks kat sauna - kakiku. Malam itu jalan sesak juga dan mak tak dapat parking berhampiran dengan kakiku. So, mak terpaksa letak kereta di depan 7 eleven di Jalan cheras.

Macam biasa mak mendaki anak tangga untuk ke tingkat satu. Entrance fee masih lagi RM20.00. Selepas masuk mak terus salin pakaian. Maksudnya mak tanggalkan pakaian dan balut tubuh hanya dengan tuala sahaja. Pas tu mak gilah shower. Macam biasa bila shower kenalah bogel. Tulah yang mak suka sangat. Mak masuk kawasan shower yang ada empat pancuran itu dan terus saja tanggalkan towel. Mak bogel. Masa itu terdapat dua orang guy China sedang mandi, juga dalam keadaan bogel. Mata mak tak lepaslah tengok dicky dia orang. Terasa segan juga kerana dicky mak agak kecik berbanding dua orang lelaki Cina itu.

Lepas mandi mak terus ke steam room. Di kakiku terdapat satu steam room. Dalam steam room pun ada shower kalau nak shower di sana tetapi di sini agak gelap. So jika bogel pun susah nak nampak dicky. Mak duduk kat satu bangku meanti jika ada guy yang nak approach mak. Beberapa kali mak keluar masuk dari steam room itu kerana tidak mahu stay terlalu lama di dalam. Maklumlah panas. Kat dalam masa tu pun ada dua orang guy, Chinese juga yang sedang relaks dalam keadaan bogel. Mak keluar untuk jalan-jalan. Rupanya ada satu area baru di kakiku. Dah ada open jacuzzi untuk berendam. Mak tak masuk pun.

Mak masuk sekali lagi ke dalam steam room. kami ini dalam kawasan shower ada tiga orang sedang melakukan 3some. Ketiga-tiga mereka bogel. Yang seorang sedang buat blowjob sedang yang seorang lagi hanya menanti. Selepas itu lelaki yang buat blowjob itu menghisap pula lelaki yang seorang lagi itu. Itulah yang ada kat steamroom.

Bila mak masuk untuk kali entah ke berapa, kali ini terdapat dua orang lelaki juga dalam keadaan bogel sedang bercumbu di bawah shower. Mak hanya berdiri pada tembok dan menikmati aksi mereka.

No comments: