Thursday, April 24, 2008

Jari Jari Emas

Malam tadi mak telah pergi untuk mengurut lagi. Selalunya mak akan ke Fresh Massage di Miharja kerana sudah biasa dan tahu apa yang mak akan harapkan untuk dapat di situ. Tetapi semalam mak bercadang untuk mencuba pula di tempat lain dan lihat apa pula pengalaman baru yang akan mak alami.

Mak ke Miharja juga dan kali ini mak ke Jari Jari Emas yang terletak tidak jauh dari Fresh Massage itu dan pada blok bangunan yang sama. Sudah banyak kali mak membaca tentang Jari Jari Emas sama ada di dalam blog ataupun dalam forum guys4men. Itulah yang membuatkan mak ingin mencuba tempat baru ini. Namun berbanding dengan Fresh Massage, Jari Jari Emas agak expose sikit tempatnya iaitu tangga untuk naik ke tingkat satu dan begitu juga tangga untuk naik ke bilik mengurut. Ini kerana terdapat sebuah restoran mamak dan ada tempat makan kira-kira beberapa meter sahaja dari tangga untuk naik ke tempat masaj.

Seperti biasa untuk masuk ke tempat itu kena tekan loceng pintu. Sebaik sahaja dibuka, mak disambut oleh seorang pembantu yang akhirnya mengetahui bernama Olen(?). Lembut. Sebaik duduk dia membawa album gambar masseur untuk mak buat pilihan. Jari Jari Emas ni agak berbeza sikit dari Fresh kerana di sini ianya lebih Malay oriented dan mak nampak customernya agak berusia.

Memang kalau dibandingkan dengan Fresh, mak mendapat sukar untuk memilih tukang urut yang ikut taste mak. Mak suka yang cute, tegap or sebaliknya lembut gitu dan clean shaven. Mak tak berapa arouse kalau yang macho, nampak jantannya. Bukan taste maklah. Hmmm...maybe mak ni jenis lesbian oriented kot. Ahakssss......

Semasa duduk sambil membelek album gambar beberapa orang nyah yang tak drag masuk. Mak tertarik juga pada salah seorang tetapi dia bukan masseur tetapi customer macam mak juga kot. Tapi kalau dia nak dengan mak, mak tak kisah lah u. Mak boleh masaj dia dan dia masaj mak....uuuuu......

Beberapa kali Olen datang dan duduk sebelah mak tetapi mak masih belum dapat buat pilihan. Beberapa kali mak selak ambum dan yang ada mak berkenan pun sudah ada customer. Last sekali mak pilih seorang masseur bertubuh kecil bernama Leo.

Bilik masaj terletak di unit sebelah. Terpaksalah turun tangga dan naik semula tangga bersebelahan. Huuu...tingkat tiga kot. Terdapat bilik-bilik yang pintunya hanya ditutup oleh tabir sahaja. Mungkin itu peraturan rumah urut. So sesiapa sahaja boleh selak tabir itu dan mengintai apa yang sedang berlaku. Tapi mak tak kisahlah kalau ada sesiapa nak mengintai pun. Lagi mak sukee...gitu.....Sebab itulah malam sebelumnya mak gi sauna Kakiku. Di sana boleh shower dalam keadaan naked bersama some other guys yang juga naked. So getting naked dalam group of like minded people OKlah bagi mak.

Masuk bilik mak pun tanggalkan pakaian dan get totally naked. Mak dah biasa buat macam tu so mak taklah rasa jangal atau malu lagi. Leo juga tanggalkan pakaiannya dan kami sama-sama naked. Mak baring dan pada dinding terdapat cermin yangmana mak boleh lihat apa yang berlaku di belakang mak......or lebih tepat atas belakang mak. Seksi gitu.......

Mak meniarap dan Leo mula mengurut belakang mak. The first thing yang buat mak rasa ghairah ialah apabila merasakan cik dicky Leo mengusap-usap punggung mak. Semasa dia mengurut tu pula terasa cik dicky Leo tegang dan terselit ke celah bakcside mak. Sekali-sekali terasa juga Leo menekan benda itu. Mak terbayangkan maybe Leo cuba nak uji mak punya orientation. Mak biarkan saja dan at one time tu, mak rasa Leo sengaja menekan dicky dia kat lubang mak itu. Tetapi tak berjaya. Eh.....mak masih virgin tau. Dulu kat Fresh massage pun masseur yang mak ambik, Madrid pun cuba juga.

Cik Dicky Leo taklah besar sangat, just about sama dengan mak punya tapi mak punya has a larger girth gitu.

Selesai bahagian belakang mak disuruh terlentang. Leo mengurut bahagian dada mak dan pada masa inilah mak mula pegang dan belai cik dicky dia. Of courselah menjadi hidup uols. Anak muda tentu cukup aktif. Mak rasa Leo berusia dalam lingkungan awal 20an, bertubuh kecil dan kalau girl boleh dikategorikan sebagai cutelah.

Apabila habis mengurut badan mak, Leo bertanya sama ada mak nak urut body. Mak ingatkan dia nak buat masaj dengan menggunakan tubuhnya seperti yang Madrid buat kat mak di Fresh dulu. Body to body, sama-sama naked, masseur akan meniarap atas dan menenyehkan tubuhnya atas tubuh mak. Mak kat OK. Then Leo sapukan lagi minyak urut ke cikdicky mak dan mengusap perlahan. Oh, itu maksudnya masaj body. Beberapa minit tangan cikdicky mengurut body mak itu, mak rasa arouse lalu bertindak bangun dan return the favour kat Leo. Mak ciklum dicky dia. Mak pun dah lama tak taste cikdicky. Emmm.....Leo membiarkan saja mak ciklum cikdicky dia yang erect itu. Of course mak layan dia sampai dia...shuzzzzzzchrit..........
After that Leo shake cikdicky mak sampai shuzzzzchrit......

Semua itu just RM 50.00. Mak rasa memang murah dengan masaj, boleh ciklum dan lanch.........

No comments: