Thursday, February 8, 2007

Tentang Anuku

Aku rasakan dah dua pagi anuku mencanak dan dapat bertahan lama. Walaupun masa itu aku tidak teransang aku dapati ia memang terpacak sewaktu bangun pagi. Biasanya keadaan itu berlaku ketika usia masih muda dahulu. Kata orang kalau lelaki bangun pagi dengan keadaan anunya tegang terpacak menunjukkan kesihatan seksualnya masih ampuh. Tak pasti jika ia bangun disebabkan kandungan air kencing yang bertakung di dalam pundi-pundi kencing. Selalunya macam tu lah.

Sebenarnya aku rasa hampir setahun aku bangun dengan anu yang tidur nyenyak dan kalau bangunpun tidak berdiri tegak lama kerana selepas itu akan layu semula. Hmmmmm. Tak tahulah. Sebenarnya dah dua hari aku menelan Pronoton. Pernah juga dengar orang sebut nama itu sewaktu chat dalam MIRC. Then satu hari sewaktu browse dalam cari.com, aku jumpa satu iklan pengedar yang menjual pronoton. Aku membeli pronoton bukan disebabkan masalah anuku sangat tetapi apabila membaca testimonia berkaitan kesannya. Seorang wanita yang menghadapi masalah tiroid boleh sembuh dengan memakan pronoton. Itulah yang sebenarnya buatkan aku tergerak untuk membeli.

Rasa nak test juga dengan bini tetapi masalahnya dia pula uzur. So aku cuba test sendiri. Tahulah manual test ni. Kenalah goncang sikit biar dia tegang dan kemudian tengok lama mana kesannya. Hmm, nampak perbezaannya. Tapi tah pasti kesannya disebabkan pronoton atau sebab lain. But ygn penting aku dapat merasakan perbezaannya sebelum dan selepas ambil ubat itu.

No comments: