Friday, February 9, 2007

Kisah Anuku Part II

Malam tadi aku masuk tidur awal. Seperti biasa aku berfantasi mengarang cerita dalam kepala. Semasa mengarap cerita itu, nafsuku mula naik dan isyaratnya ialah anuku berdiri tegak seolah-olah seorang insan yang setia mendengara lagu Negaraku berkumandang. Aku dapat merasakan ketegangannya beza dari biasa. Bukan setakat tegang tetapi keras juga. Hmmmm....adakah ini kesannya pronoton yang sudah 10 biji aku telan?

Bini pun raba-raba anuku itu dan bermain dengan ketegangannya sekali -sekala membuatkan ku tersentak geli tapi sedap dan nikmat. Dalam hati aku mengharap isteriku akan melanchhhh aku sehingga terpanchhhh. Bukan apa aku tidak dapat panjat dia sebab malam itu dia kena pakai pantyliner.

Aku pun rasa ketegangan itu dapat bertahan lebih lama. Rasanya satu jam lebih kekerasan dan ketegangan itu berlaku sesuatu yang aku tidak merasakan hampir setahun yang lalu. Sebelum itu ia menjadi tegang apabila diusik dan bila usikan berhenti, ia layu kembali. Begitu juga semasa memanjat tubuh isteri, nak kena kayuh sepanjang masa dan jika berhenti dia pun mengecut.

Macam ni nampaknya nak kena terus telan pronoton.

No comments: