Sunday, February 18, 2007

Menonton Maknyah di Chow Kit

Malam tadi aku keluar KL untuk menjemput anak aku yang akan sampai dari Alor Setar. Dijangka bas akan sampai di Puduraya lebih kurang jam 4.00 pagi gitu sebab bertolak dari Alor Setar jam 11.00 malam. Biasalah lebih kurang 5 jam gitu. Aku keluar dari rumah jam 3.30 pagi dan sementara nak tunggu masa bas tiba, aku pergi dulu ronda-ronda kat Chow Kit. Apa lagi pergi menonton maknyah.

Sewaktu sampai aku dapati kereta banyak dan ramai penonton di sepanjang Lorong Hj Taib itu. Cuma malam itu tidak ada urusan punggah -memunggah buah-buahan seperti selalunya disebabkan Cuti Tahun Baru Cina. Mula aku ingat nak letak kereta di tempat letak kereta kawasan tu tetapi rupa-rupanya parking masih belum tutup. Ini bermakna kalau aku masuk sudah pasti aku akan dikenakan caj RM 3.00 untuk sekali masuk. Mungkin kerana malam itu malam Sabtu (cuti) parkingnya sampai pagi. Biasanya selepas jam 12.00 malam boleh masuk parking percuma. So aku round sekali lagi dan kemudian parking berhampiran Grand Continental. FREE.

Selepas parking kereta aku ronda-ronda kat kawasan letak kereta kerana di situ ramai juga maknyah hangout menanti pelanggan. Yang aku suka sangat tengok maknyah ini disebabkan mereka berpakaian seksi dan cara mereka pakai selalunya tidak berani dibuat oleh perempuan original termasuk juga perempuan-perempuan yang menjadi pekerja seks. Sewaktu meronda-ronda itu, aku nampak seorang maknyah yang mak aih, dia punya boob mega naler. Aku rasa saiznya lebih 40. Memang mengalahkan pompuan ori. Pakaian putihnya agak jarang dan kecil sekali mendedahkan 2/3 boobsnya dan putingnya pun nampak di sebali kkain yang jarang itu. Dia memakai micro mini putih yang sendat sekali. Memang aku punya konek keras tengok maknyah tu. Malam itu aku tidak pakai underwear. Memang sengaja tak pakai. Mana tahu kalau nasib baik ada maknyah yang raba dan mainkan benda aku itu.

Memang malam itu ramai juga maknyah tapi aku rasa sebahagiannya maknyah Indon. Kalaulah aku ada duit, aku pun tak tahu maknyah mana nak pilih untuk service. Semuanya cantik dan seksi. Semuanya memang taste aku. di satu tempat pula terdapat sekumpulan maknyah India. Ada yang sudah season dan ada muka baru. Yang sesaon tu memang aku kenal sebab setiap kali pergi menonton muka itu juga yang kelihatan.

Sementara itu di deretan bangunan 5 tingkat di mana terdapat Hotel BB juga ramai maknyah yang menunggu di ambang tangga untuk ke tingkat atas. Dahulu di situlah konsentrasi maknyah. Di tingkat atas itulah tempat tinggal mereka dan juga "bilik operasi" bila mendapat pelanggan. Dulu sebelum aku berhijrah dan menetap di KL, beberapa kali aku naik ke atas untuk diservis oleh maknyah. Tetapi sejak berhijrah belum sekali pun aku naik ke atas.

Aku terus berlegar-legar di kawasan letak kereta. Tiba-tiba maknyah bertempiaran lari. Rupa-rupanya tiga orang polis mengusik mereka dengan berpura-pura mengejar. Hebat maknyah ni. Walaupun pakai kasut tumit tinggi (ada yang sampai 5 inci) masih boleh berlari dengan pantas dan terus hilang. Biasala. Tidak lama selepas itu mereka akan muncul semula.

Aku berdiri di hadapan bangunan lima tingkat itu. Di tingkat satu ada seorang maknyah yang hanya bercoli sahaja memandang keluar dari tingkat dan sememangnya dia sedang menyidai tubuhnya untuk menarik pelanggan. Mungkin baginya itu cara paling selamat jika ada checking (bahasa maknyah untuk operasi polis dan/atau Jabatan Agama dan Bandaraya). Sewaktu berdiri itu aku memberi tumpuan kepada tiga orang maknyah yang berada berhampiran denganku. salah seorang daripadanya pernah mengajak aku servis beberapa ketika dahulu masa aku ke situ juga untuk menonton. Dia memang cute, bertubuh langsing, lebih kurang sama tinggi denganku. Dressing dan cara mekapnya tidaklah over macam maknyah lain. Kira pakaiannya sopanlah. Dia memang cantik dan tak rugi kalau dibuat girlfriendpun. Sayang sekali dia jadi maknyah "pelacur".

Semasa dia mendekatiku, dia bertanya sama ada aku hendak servis dan memberitahu harganya RM 40.00. Aku mengambil kesempatan itu untuk mengenalinya dan dia memberitahuku namanya Ika dan tinggal di Sunway. Sememangnya jika aku mempunyai masa lebih lama, sudah pasti aku akan melanggan Ika. Dulu pun aku ada keinginan untuk melanggannya tetapi selepas dia menghilang entah ke mana selepas itu.

Jam 5.00 pagi aku meninggalkan Chow Kit kerana anak aku sudah sampai di Puduraya.

No comments: