Friday, July 17, 2009

Chatting And TAGGED

Bangun pagi je mak terus switch on laptop dan connect to the internet. The first thing mak akan log on ke MIRC. Sejak beberapa hari kat sini, boleh kata mak online sepanjang masa kecuali masa tidur je. Maknya MIRC always on dan memang banyak juga PMs yang mak terima. Mostly yang PM mak adalah guys either gays or bisexuals. Kalau yang pompuan tu mak yang PM diaorg. Yang PM mak tu macam biasala, after sometime chat yang agak clean then masuklah area yang tak bertapis. Tanya saiz la, panjang mana, besar mana......then T/B (Top or Bottom) Tapi as usual mak akan jawab versatile la. Mak tak kisah nak top ke bottom ke. Mak boleh accomodate partner mak. But just yang mak let him know ialah mak tak buat anal. Tu saja.

Sejak dulu lagi memang mak tak buat yang tu. Memang most partner mak bila bersama pujuk mak untuk dif*** atau suruh mak F***dia. Maybe sebab tu kot most of maknyer IRC friends to just ONS je. Sama ada gay guys or maknyah. Jumpa once and after that dah macam putus hubungan. Mak tak main anal bukan apa. Mak masih ingat mak ni umat Nabi Muhammad dan bukan umat Nabi Luth. Walaupun sebahagian lifestyle mak ni cenderung kepada Luth tetapi the last defence itu mak masih bertahan. Then kena ingat juga, that hole untuk exit je. Saluran tu pun dicipta Tuhan untuk buang najis berat. So tentu tak sesuailah nak jolokkan organ penting pada tubuh kita dalam lubang najis kan. Sorry lah uols kalau mak menguris hati uols yang minat dengan anal. Tu uols punya keinginan and uols pun buat dengan rela hati kan? Just that kita ada prinsip masing-masing. Mak dengan prionsip mak and uols dengan prinsip uols.

Mak bukannya nak kata baik sangat dalam hal beranal ini. Pernah juga beberapa kali partner mak cuba nak jolokkan ke dalam makpunya lubang tu, macam mak kata masseur kat Fresh massage. Dia punya panjang dan besar dan cuba nak jolok kat dalam mak punya. At first tu mak macam nak merelakan je. Nak rasa macam mana. But maybe mak punya masih virgin dan mak tak relaks otot-otot sekitar lubang itu, dia tak dapat masukkan. Kalau tak mak dah kena tebuk tupai dah.

OKla sudah about chatting. Ni mak nak tulis pasal laman sosial TAGGED. Mak rasa ramai dari uols ada juga profile kat TAGGED tu. Mak pun sejak mula aktif kat TAGGED, mula kurang masuk kat Friendsters dan Myspace. Apa yang mak tak tahan ni, ramai yang hantar offer of friendship. Sehingga mak tulis posting ni dah ada 1025 member yang hantar keinginan nak add mak ad friend. Memang everytime online, mak akan check Tagged mak tu sama ada untuk tengok message dari kawan-kawan mak atau untuk hantar Tag kat kawan-kawan cyber tu. Mak tataulah mungkin kerana profile mak dalam tu ditandakan Female yang menyebabkan ramai menghantar offer of friendship. Kalau yang Female hantar mak terus je add. But male mak memilih juga, kalau yang cute and handsome tu mak Yes je. Tapi banyak yang letak gambar entah apa-apa dan gambar orang lain. Kalau macam tu mak just ignore je. Kalau betul-betul nak friend-friend, letak la gambar sendiri. Paling tidak pun just some part of your own body.

Mak ada juga letak some sexy pic mak kat profile. But yang mak heran tu, kena delete olehTagged. Katanya menyalahi peraturan Tagged. Tu yang mak heran tuh. Menyalahi macam mana? Just nampak samar-samar dicky mak pun salah ke? Nak tatau sebab kalau uols tengok pada dalam profil ada pic dan video clip porno pun. Tak pula menyalahi peraturan Tagged. Malah ada juga pic profile yang meletakkan gambar dicky dan berunsur kelucahan melampau. Boleh pula. Tu yang mak heran tuh.

Satu lagi yang mak rasa a bit funny, ada gurls yang lesbian add mak and then menyangka mak lesbian juga. Aiyoooooo......takkan la tak perasan bentuk body mak tu. Body jantanzz just cover up in female dress je......Serba salah juga mak. But if they nak a "lesbian" with real c*** mak tak kisah. Entahla....dunia.............

No comments: