Showing posts with label sex. Show all posts
Showing posts with label sex. Show all posts

Thursday, November 5, 2009

SexToys


Hari ni mak masuk kat innit nuffnang untuk tinjau-tinjau blog yang menarik yang mak nak baca. So masa cari-cari tu terjumpa satu blog yang tulih tentang lawatan dia id Bugis Street Singapura tuh. Bugis Street ni, dulu popular dengan aktiviti fonen juga. Ramai fonen-fonen berkumpul kat area tu untuk menjalankan aktiviti masing-masing yang memacam itu.

So dalam posting dia ada tulih, tempat pertama yang they ol visit ialah adult shop. Tapi dia tak ada apa-apa picture pun tentang adult shop yang they ol lawat itu. So mak pun googlelah cari. Mak jumpa this one  Adult Novelty Shop. Kedai ni jual sex toys antaranya. Begitulah, kalau adult shop mesti ada jual benda-benda tu untuk menolong menambahnaikkan keseronokan sesi seks sama ada secara bersendirian, berpasangan ataupun berkumpulan. Kedai-kedai novelty kat Malaysia ni pun ada jual benda-benda macam tu juga. Kalau uols nak tahu kat Malaysia ni dia guna pernaiagaan kondom sebagai outletnya. Memang banyak macam kondom ada dijual kat kedai macam tu. Pilih saja ikut selera masing-masing. Selain kondom ada juga pelicin, pakaian seksi, dan juga alat bantuan seks yang lain.


Dulu mak pun ada juga belikan satu dildojenis rabbit yang kat gambar sebelah ni. Tapi vibrator rabbit ni mak beli kat Chow Kit. Kat kaki lima tu je. Dulu masa mak pi Hong Kong, benda macam ni dijual kat pasar malam je. Macam-macam fesyen alat bantuan seks ni. Bukan penis je yang ada tetapi pussy juga ada. Kalau teringin sangat nak fuck mana-mana celebrity, cari saja pussy selebriti itu. Tak dapat yang ori, getah pun kira ok gak kan?

Toys ni walaupun tidak legal dijual di negara kita, tetapi ia dapat membantu individu yang memerlukan kepuasan seks dan adalah lebih baik daripada dia mencari jalan keluar dengan cara yang tidak elok seperti merogol dan sebagainya. Sekurang-kurangnya dia berdosa dengan Tuhan  sahaja dan bukan menjadikan manusia tidak berdosa yang lain sebagai mangsa nafsu serakahnya.



Lagi online shop di Singapore yang mak jumpa masa google tu

Thursday, October 29, 2009

Zon Erotik Wanita

Malam tadi mak online macam biasa so salah satu page baru yang mak visit ialah Daily Chilly. Ni macam mStar jugalah. Macam sisipan dalam akhbar fizikal The Star tu. Namanya pun dah chili dah tentunya pedas dan panas bak kata mat salleh. Memang bahan-bahan tu sedikit hot dan pedas bagi sesetengah pembaca.

Artikal terbaru yang dimuatkan berkaitan dengan zon erotic wanita. Mak tatau sama ada panduan ini boleh dipalikasikan kepada fonen-fonen dan gays. But mak rasa boleh juga  sebab mak rasa zon erotik mak pun lebih kurang sama je dengan apa yang kena mention tu.


Pada tubuh wanita katanya, bukan tetek je dan kawasan pussy je zon erotik tetapi ada beberapa tempat lagi.

Kalau uols nak tahu kat mana on the women's body yang dianggap zon erotik tu klik kat Daily Chilly.

Thursday, August 13, 2009

Maknyah Thailand Cari Rezeki Di Malaysia

Di Kuantan pihak berkuasa menahan 12 orang pondan dari Thailand yang menyalahkan pas lawatan untuk mencari rezeki dengan menjual tubuh. Kalau sebut sahaja maknyah atau ladyboy, Thailand boleh dikatakan mempunyai maknyah yang cantik-cantik. Berita yang disiarkan di Kosmo mungkin sebahagian sahaja maknyah Siam yang datang mencari makan di sini. Waktu mak pergi Alor Setar dulu pun ada juga maknyah Siam yang menjual tubuh kat Tanjung Bendahara. Mereka lebih ramai dari maknyah tempatan.


KUANTAN - Gara-gara degil, Unit Penguatkuasaan Jabatan Imigresen Pahang terpaksa memecahkan pintu bilik sebuah rumah tumpangan sebelum menahan 12 orang pondan warga Thailand yang sedang melayan pelanggan dalam satu serbuan di sekitar Pasar Besar Kuantan di sini awal pagi semalam.

Operasi selama sejam bermula pukul 12.30 pagi itu bertujuan membanteras warga asing yang menyalahgunakan pas lawatan sosial ke negara ini untuk tujuan tidak bermoral.

Seramai 31 anggota penguat kuasa Imigresen ditugaskan menjalankan saringan awal ke atas semua pondan terbabit bagi mengenal pasti kewarganegaraan mereka.

Timbalan Penolong Pengarah Imigresen Pahang, Ismail Ali berkata, ketika serbuan, kebanyakan pondan berusia antara 21 hingga 35 tahun itu didapati sedang sibuk mencari pelanggan manakala sesetengahnya melayani pelanggan di bilik kecil di beberapa rumah tumpangan di situ.

Thursday, July 23, 2009

Pondan Di Kuantan

Dipetik dari Kosmo

KUANTAN - Layanan bertaraf lima bintang dengan bayaran serendah RM30.

Itulah nilai perkhidmatan yang ditawarkan golongan pondan yang menjalankan kegiatan seks songsang di tempat terbuka di sekitar bandar ini pada setiap malam.

Tinjauan di Jalan Pasar di sini semalam mendapati, kawasan tersebut menjadi tumpuan ramai pelanggan berkereta dan terdapat lebih enam pondan yang bersidai di kaki lima kedai dan tepi jalan.

Seorang pondan yang dikenali sebagai Mona memberitahu, dia sanggup memberi layanan bertaraf lima bintang dengan bayaran hanya RM30.


Wednesday, July 15, 2009

Tetamu Pagi

Pagi tadi mak bangun lebih kurang jam 7.15 pagi. Kat sini memanglah time macam tu dah cerah betul. Kalau kat KL masih samar-samar gelap. Malam tadi pun mak tidur jam 1.00 pagi kot. Tak ada apa mak buat chatting jer nak hilangkan boring. Mak masuk channel Miri dan Borneogay. Adalah a few chatters yang kerap chat dengan mak sejak mak sampai Miri ni. Ada yang straight gay dan juga ada yang bisex macam mak. Semuanya nak cari "mangsa" macam mak.Ahakssss..... Maklumlah ramai yang dalam tu nak cari aktiviti partner gitu.

Ada sekali tu the night before, seorang chatter PM mak. Nick dia pompuan. Mak layan semua yang PM kat mak. So setelah beberapa lama chat dia bertanya pada mak sama ada mak nak main dengan dia. Wa, mak rasa ni satu offer yang jarang boleh dapat. Apa lagi dia pompuan baru 28 tahun usia. Bererti dapat main dengan ayam muda. Ayam kampung kot. Mak kata ayam kampung sebab dia bukan cari makan kat saloon, pub atau pusat reflexology. Orang kata kat sini pelacuran tersembunyi di sebalik pusat reflexology. Depan servise urut tapak kaki, tapi kat dalam ada extra servis. Mak tataula sebab mak tak mengunjungi tempat itu. Kalau mak nak pun, mak lebih minat full body massage. Mak boleh buka habis dan mak tak kisah tukang urut tu nak tengok body mak yang naked. Mak lagi sukerrr.....auwwwww..... Kat hoel mak stay ni pun ada health centre. Boleh buat room call. Tempat pun selesa.

Balik kepada chatter tu, then dia tanya kalau buat seks dengan dia berapa mak nak bayar. Mak cakap tatau sebab tak pernah. Dia cadangkan mak bayar dia RM 100 untuk sekali main. Hmmmm.....mak tak larat la uols kalau nak buang RM 100 itu untuk satu tembakan. Mak cakap nantilah mak fikir dulu. So dia kasi mak no phone dan kalau mak nak calllah dia.

Pagi tadi mak ada terima call dari one guy yang dah lama mak chat dengan dia. Dia cakap nak datang bilik mak, so mak ok je. Dia datang but mak a bit busy nak hantar email. Dalam mak dok sibuk-sibuk tu, diatanya kenapa mak tak buka tuala. Masa itu mak just pakai tuala je. Maklumlah baru bangun dan belum mandi lagi. Then mak tengok time untuk breakfast pun tinggal satu jam lagi, mak pun akurlah dengan permintaan dia. Mak stand up dan let go the towel. There, in front of him, mak stand without a string. Dia datang dan mula fondle mak punya membuatkannya menjadi tegang. Pas dua dia pun ciklum dicky mak. Tak lama kemudian, mak dah nak terpanchhhhh...... Dia tahu mak nak terpanchh lalu dia melanchhh.....hingga mak chrittssss....... Game Over!!

Monday, July 13, 2009

Jika BF Sebuah Vibrator

Miri Tonite

Mak dok ada kat Miri now. Stay sorang kat room ni pun boring gak. But nasib ada laptop and boleh surf internet. Or else mati akal gak. Mak sampai kelmarin and akan stay kat sini for a few days. Miri ni actually banyak kenangan buat mak. In the 90s dulu mak mula kenal ex mak pun kat Miri ni juga. Ex mak tu maknyah tapi tak drag macam maknyah lain. Dia just pakai unisex je. Mak pun tak sangka akan dapat girlfriend kat sana. Mak dah cerita kot bagaimana mak jumpa dia.

Malam tu mak gi dinner kat Chatterbox, Hotel Mega (hotel mak stay sekarang) Dia jadi hostess dan menyambut kami di pintu. Mak terus terpikat padanya dan mak tengok nama dia. So masa balik mak call chatterbox dan minta cakap dengan dia. Janji nak jumpa dan dia agree. So lepas dia kerja we all jumpa. Mak bawa dia gi minum and then balik ke bilik mak. Malam itu kat hotel in-house movie tayangkan Titanic, filem yang tengah hot tu. So we all dok bersama on d bed and watch Titanic. Tentu uols masih ingat My Heart Will Go On. Lagu tu memang berkesan untuk kami. Di malam pertama pertemuan dah disogok dengan lagu yang menyemarakan rasa cinta. From then on la we ols mula bercinta.
Tu lah one of the memories mak kat Miri ni. But now all those are just memories.

Sebelum mak datang Miri mak ada chat dengan sorang maknyah. So last nite dia ada datang kat room mak. Dah late late nite dah but, its okla, mak pun tak tidur lagi. So we all sembang-sembang. From the settee, dia pindah ke bed. Mak pun ikut pindah ke atas bed. Then mak letakkan tangan mak kat paha dia dan mula usap-usap slowly. Then bila mak mula main bonjolan kat celah paha dia, tangan dia pun mula mengentel puting dada mak slowly. After that everything gets hotter. Mak pun dah release kain sarung yang mak pakai. Dia juga tanggalkan jeansnya. Usap mengusap diteruskan untillah both our mulut go to the genitals. Uols tahu kan mengapa jadi begitu. In the end mak yang chritttssssss.........


Tuesday, July 7, 2009

Seks Pelik Punca Mati Pucuk


Rencana Utama dalam Kosmo melaporkan tentang tajuk di atas.

90 peratus lelaki di negara ini pernah melakukan onani........................

Mak setuju ya amat. Onani ni bagaikan salah satu aktiviti yang tidak asing bagi lelaki jika dibandingkan kaum wanita, walaupun tidak dinafikan wanita juga melakukannya sebagai jalan keluar untuk membebaskan nafsu yang bergelora.

AMIR (bukan nama sebenar) kini berumur 21 tahun. Dia yang berasal dari Kuala Lumpur datang daripada keluarga berada. Namun dia mempunyai kisah hitam tersendiri.

Sejak akil baligh pada usia lapan tahun, dia gemar melakukan hubungan seks luar tabii. Malah apabila umur Amir berganjak 16 tahun, dia obses melayari laman web lucah.

Lebih mengejutkan, dia turut mendapatkan pam vakum erotik untuk memuaskan nafsu. Tetapi tindakan itu ternyata memudaratkan dirinya sendiri.

Pam vakum ereksi senang diperoleh melalui Internet. Ia merupakan alat yang dipercayai dapat memanjangkan serta membesarkan zakar.

Bukan Amir sahaja yang menggunakan alat tersebut bahkan abang serta rakannya.

Malangnya, alat itu menyebabkan kerosakan alat kelamin hingga air mani kerap meleleh selain merosakkan saraf zakar.

Amit ternyata kesal, tetapi mujurlah pakar perubatan tradisional, Ummul Hanna, 60, atau lebih dikenali sebagai Bonda berjaya memulihkannya.

Berdasarkan pengalaman Bonda selama lebih 30 tahun merawat ribuan zakar di negara ini, lelaki Malaysia sememangnya obses dengan seks.

Namun, ia perlu dilakukan mengikut saluran yang betul dan jangan melakukan onani.

"Sebahagian besar kes zakar bermasalah yang saya terima disebabkan onani. Malah saya yakin 90 peratus lelaki baligh di negara ini melakukan onani tidak kira remaja atau orang tua.

"Hakikatnya tindakan itu berbahaya kerana boleh merosakkan zakar. Ini termasuk kerandut zakar menjadi keras dan berkeping sekali gus menjejaskan fungsi aliran air kencing," katanya.

Bonda juga menolak mitos amalan onani bagi membuang sperma yang tidak berkualiti selain 'mencuci' bahagian kemaluan itu.

"Tiada bukti sahih baik tradisional mahupun saintifik yang mengesahkan perkara tersebut. Malah ia hanya pembohongan semata-mata selain dilarang dari sudut agama.

"Golongan lelaki perlu melampias seks dengan cara yang baik dan kaedah yang betul. Jangan malu bertanya kepada mereka yang pakar tentang masalah seks kerana jika tersilap langkah ia boleh memudaratkan diri," ujar Bonda lagi.

Wednesday, July 1, 2009

MATI SEDANG BERSERONOK

Tengok uols pakcik berusia 78 tahun pun berminat dengan maknyah dan melanggannya untuk memuaskan nafsunya. Namun demikian kepuasan yang dicarinya tidak bertahan lama kerana beliau meninggal masa sedang berseronok itu. Beliau diserang sakit jantung sewaktu bersama di dalam bilik maknyah itu diKuantan.



Tuesday, June 23, 2009

Rupanya Seorang Crossdresser

Ni kisah yang berlaku di Singapura. Seorang isteri telah mengesyaki suaminya ada affair dengan wanita lain lalu mengupah seorang PI (ni bukan PI Bala yang hilang tanpa kesan tu) untuk mengekori suaminya.

Wanita berusia 30an itu terkezut apabila mendapati teman "wanita" suaminya ialah seorang lelaki.

So, satu hari apabila PI itu mengekori si suami ke satu tempat yang tersembunyi untuk berasmara, PI itu memberitahu si isteri. Isteri pun pergi ke tempat itu untuk mencekup suaminya red handed lah uols. Maybe semasa tengah ber.... ala uols agaklah.

Apabila si isteri menghampiri ke kereta untuk mendapatkan wanita itu, di dapati dia tiada. Dia pun bertanya pada PI tentang "wanita" yang dia lihat dalam kereta itu. PI itu pun pergi untuk menyiasat dan mendapati di dalam kereta ialah dua orang lelaki. Rupa-rupanya kekasih si suami itu seorang crossdresser yang memakai wig.

Monday, June 22, 2009

Seks Adalah Modal

Memang seks adalah modal yang mudah diperolehi khususnya di kalangan wanita untuk menyara hidup. Harini dalam Metro satu laporan bertajuk Goda, bogel, seluk saku. Ia mendedahkan taktik wanita yang berniat untuk "merompak' mangsa, especially pemandu teksi seperti yang dilaporkan itu. Ini kerana pemandu teksi adalah mangsa yang mudah dicari dengan berlagak sebagai penumpang. Bacalah kat SINI.

On Sunday Harian Metro juga melaporkan something yang ada hubungkait dengan seks. Ia tentang perangai jantanz yang mencari hiburan selepas waktu kerja sebelah petang. Laporan muka depan tu mendedahkan tabiat lelaki yang mengunjungi sebuah premis yang menyediakan wanita untuk tujuan seks. Premis itu mengutamakan pelanggan yang datang hanya semata-mata untuk mendapatkan layan seks dan buka untuk duduk minum-minum macam di pub atau karaoke. Seterusnya......


Tuesday, June 9, 2009

Seks Memang Boleh Buat Duit

Seks satu keperluan kan uols? Macam-macam cara yang berkaitan seks boleh digunakan untuk cari duit. Sex trade ni memang sesuatu yang lumayan dan mendapat status sebagai perniagaan yang paling tua di dunia. Pelacuran dikatakan as the oldest profession in the world. Memang senang kan untuk menceburkan diri dalam perniagaan ini kan. Mak pun kalau nak cari duit mudah boleh gak kot. Modal just tubuh je. But sorryla, mak bukan macam tu. Mak ada kerja yang kira okla dan dapat rezeki secara halal.

Sekarang pun ramai producer sambilan dah buat "filem" yang berasaskan seks. Ramai juga individu yang innocent terjebak sama ada secara sukarela atau paksa rela. Yang mak kesiannya yang kategori kedua ni sebab melakukannya bukan atas kehendaknya.

Hari ni mak baca dalam The Star online kisah tentang produksi baru yang mula laris di pasaran iaitu DVD seks Filipino. DVD ni tentang seorang pakar bedah kosmetik, Hayden Kho dengan pelanggannya, seorang aktres yang sedang meningkat naik di Filipina.

Tentu lepas baca posting mak ni, ada yang nak cari DVD ni, tapi mak nak tarik perhatian uols pada statement berikut;

“Anyone caught in possession of the DVD, be it retailers or customers, will be charged under Section 292 of the Penal Code for possession and distribution of the DVD, which carries a maximum three-year jail term or a fine, or both,” he warned. The Star Online.


Wednesday, May 13, 2009

Tentang Pondan Di Kota Kinabalu

Pada mulanya mak baca satu artikal tentang Sex Tourism yang disiarkan dalam sebuah akhbar tempatan di Sabah. Then mak terasa nak blog tentang perkara itu. Tetapi mak tak beli paper tu sebab baca kat lobby hotel je. Malam ni mak carilah secara online tentang artikal itu. So inilah yang mak jumpa. 

Mak jumpa sebuah blog Kopivosian yang menulis tentang Lorong Gelap Kg Air. Memang pun Kg Air ni kira macam red light district la kat bandaraya Kota Kinabalu ni. Mak ingat lagi beberapa tahun lalu Kg Air ni macam pasar daging mentah selepas pasar malam tutup. Sehingga lewat pagi gadis-gadis dari negara jiran memenuhi sekitar kawasan lapang tempat pasar malam itu. Mereka seperti apa yang mak ketahui berasal dari Indon. Bagi lelaki mata keranjang memang sukar nak pilih kerana ramai yang cantik dan muda-muda belaka. But now suasana tu dah tak ada lagi. 

Kat Kg Air ni memang aktiviti malamnya tidak lengang. Maknyah mencari makan, perempuan ori cari makan pun ada but maybe tidak mengetastekan la unless bagi mereka yang sangap atau terlalu gersang.

Berbalik kepada blog tadi ni mak petikla sikit and the rest uols bacalah ye? Mak pun malas nak tulis panjang-panjang. 

The presence of “pondans” or transvestites are usually around Kampung Air and Asia City where in pairs and dressed in skimpy clothing, high heels, they try to attract customers.

Friendly to men but wary of women, the pondans will wave and call out to passing vehicles or passerby. During weekends, they are as popular as “hotcakes” and it is often that one can witness the actual price bargaining scene between ’seller’ and ‘buyer’.

“Pondan” is a term used in the Bahasa Malaysia language to describe a biologically male person who appears to be female by wearing women’s clothes and make-up. This person talks and acts like a woman. Most people find it hard to distinguish them from biological females. Selebihnya uols bacalah kat SINI.

At one time tu memang mak ada kenal dua orang pondan kat situ. But now dah lost contact dah. Everytime mak ke KK memang nak cuba cari juga dia orang.  

Saturday, January 31, 2009

5 Ajaran Sesat Teras Seks

Seks memang sesuatu yang tidak akan lekang dari manusia. Lalu menyebarkan ajaran pun dikaitkan dengan seks. KOSMO melaporkan terdapat lima ajaran sesat yang menjadikan seks sebagai daya tarikan.

Mak tak naklah tulis panjang-panjang. Uols kliklah pada kosmo dan baca selanjutnya. Tu pun kalau uols rajin nak baca.

Wednesday, January 14, 2009

Sex Party Lagi

Tentu uols masih ingat tentang kes polis menyerbu dan menahan mereka yang menghadiri pesta seks diambang tahun baru yang lepas. Apa yang lebih menghangatkan berita itu ialah turut sama ditahan dua orang personaliti, seorang pembaca berita Astro Awani dan seorang lagi artis. Kita dah tahu siapa pembaca berita tersebut tetapi artis yang kena itu masih lagi tidak di kenali.  Akhirnya kes tersebut diubah sebagai kes di bawah akta dadah. 

Hari ini dalam Star Two dimuatkan artikal tentang pesta seks itu. Artikal pertama bertajuk 'That kind of party' ditulis oleh IanYee. Artikal yang berkaitan ialah 'Behind closed door' oleh Nasa Maria Entaban  dan satu lagi "Over exposed' oleh Sharmila Nair. Over exposed memuatkan pengakuan-pengakuan beberapa remaja tentang aktiviti seks party ni. 

Mak tak naklah nak copy and paste beberapa petikan dari artikal itu. Nanti terlalu meleret pula blog mak ni.Tapi kalau nak tengok detailsnya, uols boleh klik dan baca but it is in English la uols. 

Friday, January 2, 2009

Pesta Seks Kena Cekup

Di ambang tahun baru 2009 lalu tidak ada pesta seksdi Johor seperti yang dihebohkan di akhbar. Tetapi sebaliknya ada satu kat KL uols. Tapi pesta ni taklah heboh macam nak buat kat Johor. Ia akan mula heboh selepas berita they ols kena cekup. Ada pula tu pembaca berita kat stesen TV swasta. And sorang lagi tu artis. Waa....artis pun turut serta. Tentu jadi hot pick. Maklumlah selebriti. Mak rasa they all no patut bersyukur sebab kena cekup D7. Kalau tak tentu diaorang ni kena kenduri. Ahaksssss...... Baca berita selanjutnya. Kosmo melaporkan DI SINI.

Dua-dua gambar di bawah dicedok dari Berita Harian Online dan The Star Online. 
 

Friday, August 22, 2008

Sembang Dengan Prostitute Di Sibu

Malam itu selepas mak turun dari massage, mak jalan-jalan kat area Markte Street tu seperti yang mak tulis dalam blog sebelum ini. Rpuanya apabila menjelang tengah malam kawasan itu adalah kawasan pelacuran. Mak nampak ramai women yang menjual tubuh hang around kat situ. Mak terus jalan and then nampak pula dua orang maknyah, yang juga turut memperjudikan nasib mencari makan kat area yang sama. So di sini bagi jantanz yang gersangs and ingin melempiaskan nafsu bolehlah memilih sama ada nak perempuan ori or nak kan maknyah. Cuma gays saja yang tak ada mencari mangsa kat area tu. Ahakssssss.

Mak terus jalan and then at one corner mak nampak the women that came into my room the night before. Memanglah dia cam mak so mak pun tegurlah dia. Then we all bersembang kat teli kaki lima itu. So anybody yang nampak mak kat situ sudah pasti akan menyangka mak sedang tawar menawar untuk mendapatkan pekhidmatan seks dari this women. Tapi mak tak kisahlah sebab kat Sibu ni mak rasa tak ada orang yang kenal dengan mak. So mak don't care about it.

Mak banyak korek juga tentang rahsia dirinya. Rupanya dia menjadi prostitute tu kerana nak memberi makan kepada keluarganya. Dia sudah bercerai dengan suaminya dan kini single mum. Single mum? Hmm.....nak katakan single mum pun mak rasa not very accurate la. Anak tunggalnya sudah pun besar dan sudah berumahtangga tetapi bercerai juga. Kahwin dengan orang kampu sendiri tanpa pengetahaunnya. Setelah berkahwin baru tahu dia dah kahwin. Bukan orang lain, sanak saudara juga.

This women yang sembang dengan mak mengaku yang dia kahwin sewaktu dia berusia 14 tahun, drop out from school. No wonderlah anak sudah besar dan dia sudah ada cucu. Kini anaknya sedang menjalani praktikal sebagai jururawat di Kota Kinabalu.

Mak tanya sama ada anak dia tahu yang maknya jadi pelacur dan dia jawab ya. Tetapi anaknya tak menegah pula. Itulah nasib wanita. Macam maknyah juga. Many kena jual diri di lorong disebabkan masyarakat menolak mereka. Masyarakat juga yang pandai menghukum dengan enggan memberikan mereka kesempatan untuk bekerja secara terhormat. Dek kerana nak hidup terpaksa menjual tubuh. Masyarakat hanya pandai mengutuk kan uols? Tetapi tidak berusaha untuk memperbaiki keadaan. Mak sedar maknyah ni jadi maknyah bukan atas kehendak mereka. Maybe somelah . OKlah, uols. Bateri laptop mak ni pun dah nak kong dah. Mak post ni dari airport Sibu, tunggu flight nak balik KL.

Thursday, August 21, 2008

Urut Bathin Kat Sibu

Malam tadi mak jalan-jalan kat Market Street di bandar Sibu ni selepas gi masaj. Di sibu ni nampaknya trend menamakan massage centre sebagai Spa. Adalah beberapa buah spa yang mak nampak dan semua spa ni menyediakan full body massage. So mak tanyalah satu spa ni harga untuk full body massage dan diberitahu sebanyak RM40. Kira murahlah. Aritu kawan mak gi satu Spa kena RM80. So mak masuklah spa ni yang sebenarnya nama saja spa. Ia merupakan rumah kedai dua tingkat terletak di lorong belakang Market Street itu. Masuk melalui salon gunting rambut.

Mak masuk dan memberitahu nak massage. So one this Chinese lady terus bawa mak naik ke tingkat atas. Terdapat massage rooms lah uols yang ada satu katil massage. Bilik tu ditutupi hanya dengan tabir saja. Masuk ke dalam Chinese women tu pun suruh mak strip. Mak tak kisah nak strip depan dia. Mak buka habis dan tak balut lagi tuubuh mak dengan towel seperti biasa. Lagipun dia tak bagi pun towel kat mak. So mak buka semua dan dalam keadaan naked itu mak naik dan baring atas massage table tu. Lady tu pun mula mengurut belakang mak, as usual la concentrate from shoulder ke ass cheek. Pastu barulah turun ke kaki. Masa masaj kat paha tulah sedapnya bila jarinya sekali-sekali tersentuh the balls.

Then dia suruh mak terlentang. So now mak baring terlentang totally naked. Bagi mak berada dalam keadaan begitu in front of masseur dah biasa dah. Tak kisahlah masseur lelaki ke masseur pompuan. Maknyah pun inclded sebab dulu mak pernah dapat service massage from one maknyah bernama Lea kat Wangsa Maju. Mula dia masaj kawasan dada mak. Then apabila dia mula masaj paha mak dan a few times tangannya tersentuh cikdicky mak, tangan mak pun mulalah nak menggatal. Masseur tu pula pakai mini skirt so mudahlah tangan mak menggatal. Mak raba-raba. Whe wear a red panty. Jari mak pun sampailah ke kawasan p**** dia. Dia pula tak menegah so apa lagi jari mak pun berlegar-legarlah di situ. Takyahla mak cerita in details ye....nanti jadi cerita porn pula.

Habis massage dia tanya mak nak urut bathin tak. Oleh kerana mak pun dah quite high masa tu, mak pun setuju. Dia kata kena charge RM50 untuk satu sesi. Biasanya kalau gi massage bila kata urut bathin ni bermaksud masturbate. Tukang urut akan mainkan cik dicky seketika dan terus goncang hingga ceritttttsssss....... Tapi this masseur memang bagi urut betul-betul. Pressure dia pun taklah kuat sangat. Bermaksud dia tahu yang urat-urat kawasan itu lembut. So dia lakukan dengan berhati-hati. Tangan dan jari dia berubah antara kawasan celah kangkang mak di bawah the balls dan pada shaft. Walaupun caranya macam nak masturbate tetapi mak dapat rasakan dia bukan nak masturbate mak. Mak dapat bertahan hampir 20 minit juga bila dia buat macam tu. Maybe kerana mak dah terceritttsssss tengahari tadi, maka kali ni mak dapat bertahan. But at last mak terlepas juga. Mak cerittsssss juga.

Walaupun dah ceritss.....masseur tu tidak berhenti. Dia terus massage cik dicky mak dan dari masa mak cerittsssss tu , dia melakukan masaj hampir setengah jam lagi. Biasanya kalau servis urut bathin tu bila customer dah ceritsssss..... dia akan kesatkan dan sesi akan tamat serta merta. Memang mak puas hati denan servisnya malam itu walaupun tidak melibatkan hubungan seks.


Thursday, August 14, 2008

So Uols Masturbate?

Mak tahu hampir semua orang melakukannya. Ramai pula yang mengatakan aktiviti masturbation ni boleh menyebabkan lemah tenaga bathin. Boleh menyebabkan sakit pinggang. Macam-macamlah lagi yang maybe uols dengar. Tapi apa yang jelas dari segai agama ianya haram dan diklasifikasikan sebagai zina tangan. Ouls buang benih secara sia-sia yang sepatutnya disemia dalam rahim seorang isteri. But as uols know la, masturbation ni salah satu jalan keluar untuk release tension walaupun tahu ianya haram. Ia juga jalan keluar untuk mengelakkan uols dari melakukan zina melalui persetubuhan haram dengan pasangan yang bukan hak uols seperti isteri atau suami. Whatever alasan yang uols berikan haram tetap haram. Cuma jika uols buat uols tanggung sendirilah kan? Tu hak uols lah.

Apa yang mak nak post kat sini tentang amalan masturbasi dari segi saintifiknya. Bukanlah niat mak nak galakkan uols melakukan masturbasi tetapi sebagai pengetahuan untuk memperjelaskan tentang myth melancap itu.

Mak petik ini dari sebuah blog.

Mengikut Martha Cornog, yang menulis buku "The Big Book of Masturbation", self-pleasuring is surely the second most common human sex act. And, despite its torrid history, that’s proving to be a good thing. Turns out this once taboo behavior has plenty of health benefits and can do wonders for your sex life.

Health Benefits for Men

Research summarized in a 2007 article in Sexual and Relationship Therapy found that masturbation may help men by:

— Improving his immune system’s functioning.

— Building his resistance to prostate gland infection.

— Making for a healthier prostate.

Australian researchers have reported that frequent masturbation may lower a man’s risk of developing prostate cancer. A survey of men found the more frequently a man masturbates between the ages of 20 and 50, the less likely they are to get prostate cancer. In fact, those who masturbated more than five times a week were one-third less likely to develop prostate cancer.

Health Benefits for Females

When it comes to a woman’s health, self-pleasuring serves her well by:

— Building her resistance to yeast infections.

— Combating pre-menstrual tension and other physical conditions associated with their menstrual cycles, like cramps.

— Relieving painful menstruation by increasing blood flow to the pelvic region. This will also reduce pelvic cramping and related backaches.

— Relieving chronic back pain and increasing her threshold for pain.

Health Benefits for Both Sexes

Masturbation rewards both men and women because it’s:

— The safest kind of sex, keeping you free of sexually transmitted infections.

— A great form of stress relief.

— A mood booster in releasing endorphins.

— A natural sleep sedative.

— A mechanism for building stronger pelvic floor muscles, which can lead to better sex.

— A natural energetic pick-me-up.

As Sigmund Freud once remarked at the Vienna Psycho-Analytical Society, “the subject of masturbation is quite inexhaustible.” While he wasn’t getting at the benefits (Freud saw self-pleasuring as harmful to the genitals and one’s psychosexual and moral development), the same can be said in how it can improve one’s sexual relationship.

For couples who masturbate on occasion or regularly, sex with yourself can:

— Be empowering, especially by helping you to feel better about your body, genitals and sexual response.

— Deliver some of your most intense orgasms ever, which you’ll now know how to recreate with that special someone!

— Increase your sexual awareness, giving you the opportunity to discover what turns you on – the sensations and movements that work best to give you the greatest of sexual gratification.

— Have the potential to enhance your sex life in general, boosting your sexual confidence and turning you into a better lover.

— Get you or your partner off the hook if neither is available or not in the mood.


Reference: HERE

Thursday, July 17, 2008

Wanita Juga Bayar Untuk Seks

Memang selama ini apabila kita cerita tentang bisnes seks, fikiran kita pasti akan nampak lelaki yang melanggan wanita sama ada pelacur, teman sosial atau escort. Tetapi petang tadi mak baca dalam The Star bahawa wanita juga terlibat dalam melanggani lelaki untuk seks. Mungkin aktiviti ini tidak begitu meluas tetapi hakikatnya memang ada wanita yang membayar kepada lelaki untuk khidmat seks.

Penulis "Paying Big for A Little Love" Dina Zaman dalam kolumnya, a writer's life menulis tentang ini.

......it was easy to be a female punter, because the opportunities were right in her face, and they were subtler. None of the drive-by, walking into a brothel and picking up a sex worker. For a woman with means, it can be anywhere: a café, nightclub, even at the theatre. Shopping at high-end retail outlets is another source too. Inilah salah satu perbezaan antara wanita dan lelaki. Lelaki akan pergi ke rumah pelacuran, pusat-pusat-pusat urut dan sebagainya jika ingin mencari wanita sebagai teman seks berbayar tetapi bagi wanita peluang baginya adalah lebih mudah. Ini kerana bagi wanita untuk memikat lelaki yang dahaga seks lebih mudah berbanding dengan lelaki.

Antara lain, Dina mendapat maklumat berikut dari seorang kenalannya yang terlibat dengan membeli khidmat seks.

  • wanita berada dalam keadaan mengawal. Dia memilih dan menilai sendiri pasangan lelakinya dan memastikan lelaki itu sesuai untuk memenuhi keinginannya.
  • Bangsa memainkan peranan dalam amalan seks bebas. Gigolo Melayu tidak suka memakai kondom tetapi anak muda muda lebih mementingkan seks yang selamat. Walau bagaimanapun mengikut rakan penulis itu, dia belum lagi menemui anak muda India dalam industri itu. Kadang-kadang ada juga pelancung barat yang ingin mencari wang tambahan untuk membolehkannya terus mengembara.
  • Lelaki Cina yang dilangannya lebih profesional kerana mereka inginkan pendapatan tambahan secara nikmat dan selebihnya untuk masa hadapan.

  • Bayaran untuk perkhidmatan ialah RM 200 sejam dan dengan bayaran itu sudah semestinya lelaki akan menunjukkan kemesraan dan kemanjaannya.

Dina juga memperkatakan tentang perbezaan fisiologi antara lelaki dan wanita. Biasanya lelaki tidak kira usia akan dengan mudah memikat wanita tetapi berbeza bagi wanita. Apabila tubuhnya sudah mula gayut, maka nilai dirinya semakin susut. Sebab itulah kita sering mendengar pelanggan gigolo yang dalam usia 20an, kebanyakannya mak-mak Datin yang kesunyian dan perlukan kasih sayang seorang lelaki. Mereka akan mencari anak-anak muda dan toy boy untuk memuaskan nafsu yang mungkin tidak dapat lagi dipenuhi oleh suami masing-masing atas sebab-sebab tertentu. Mungkin suami sudah ada isteri muda atau tidak dapat menunaikan tanggungjawab kerana masalah alat seksualnya.

Mengapa anak muda? Ah.... sudah terang bersuluh pula. Sudah semestinya anak muda ini masih ampuh lagi senjatanya walaupun pengalaman di ranjang tidak begitu hebat.