Thursday, August 13, 2009

Lingerie Fetish dan Pesta Lesbian

Kerana teringin nak pakaian panties, dia sanggup mencuri. Ni pun kira crossdressing fetish juga la. Dia mencuri pakaian dalam orang lain untuk dipakai. Mungkin fetish dia ni minat kepada pakaian dalam yang sudah di pakai.

Mak pernah gak masa chat ada chatters minta panties dan bra wife mak yang sudah dipakai danbelum basuh. Fetish macam ni teransang dengan bau si pemakai. Ni berita yang mak ambik dari Harian Metro.

SALEM (Oregon): Seorang lelaki yang disyaki perompak ditahan dalam sebuah garaj dengan hanya berseluar dalam, kata polis.

Lebih mengejutkan, seluar dalam itu bukan miliknya.

Syerif di Marion County menerima panggilan daripada seorang wanita yang berkata, teman lelakinya menangkap perompak dalam garaj mereka.

Syerif berkata, lelaki itu tidak memakai apa-apa kecuali seluar dalam wanita berkenaan.

Mereka kemudian menemui beg plastik yang penuh dengan pakaian, seluar dalam, kasut dan barang perhiasan wanita dalam garaj suspek tidak jauh dari rumah mangsa.

Suspek berusia 47 tahun itu dituduh merompak, mencuri dan memiliki bunga api secara haram. — Agensi

Front page Harian Metro on the same day juga dimuatkan tentang lesbian dan gay yang menganjurkan pesta poolside pra merdeka kat salah sebuah hotel di Jalan Bukit Bintang. Baca beritanya di SINI.

No comments: