Saturday, May 16, 2009

Malam Di Kota Kinabalu

Sekarang mak berada di Kota Kinabalu. Hanya satu malam sahaja. Masa post blog ni, mak baru je balik dari menikmati malam di Kota Kinabalu. Tapi malam yang dinikmati ialah sekitar kawasan Kg Air. Sememangnya kawasan itulah yang paling hidup pun especially bagi lelaki yang gersang dan ingin melempiaskan nafsu. Bagi lelaki pun boleh pilih antara dua, nak yang ori atau yang copyright.

Sekitar Jalan Laiman Diki antara Kg Air dan Singgah Mata memang ramai maknyah menunggu customer kat situ. Pakaian mereka memang mengoda sekali dan memang taste mak. Mak gemar pakaian yang seksi meksi macam tu. Tengok they all, teringin mak nak memperagakan macam tu juga. Tapi apakan daya, mak tak ada pakaian yang macam tu. 

Masa ronda-ronda kat situ, seorang maknyah menghampiri mak dan tanya sama ada mak nak service tak. Mak tanya berapa dan dia kata RM 50. Dia memang cantik dan katanya dia Filipino. Nama dia Linda. Mak bersembang juga dengannya dan macam biasala dia akan memujuk untuk mak dapatkan servis dia. Macam lelaki lain yang mereka hampiri juga. But masa tu keimanan mak masih boleh bertahan walaupun dicky mak dah mengembang. Mak nampak matanya memang asyik memerhati kat area dicky mak kerana memang masa tu mak tak pakai underwear. Sekali sekala dia mengusik juga dicky mak itu. Mak cakap pada dia mak tak nak lagi malam ni. Kalau dia bagi no phone esok, mak call minta dia datang milik. Mak cakap kat dia kalau mak ambik dia malam ini, nanti dia dah tak ada mood nak cari customer sebab mak pun nak servis dia sama. Dia ketawa. So dia kasilah no h/phone dia kat mak. Sebelum mak beredar dia usik lagi dicky mak...auwwwww.

Mak terus jalan dan kat satu area lagi pun ada juga maknyah menunggu customer. Then mak follow one maknyah dan bila sembang dengan dia, dia tanya samaada mak nak masaj ke tak. Hmmm...kali ni masaj pula. So mak terus sembang dengan dia dan bertanya lebih lanjut. Sambil sembang tu dia picit-picit bahu mak. Macam tadi juga, mak minta no phone dan janji nak call untuk masaj esok. Oh ya, sebelum itu mak ada juga dapat no h/phone seorang pompuan yang juga offer massage. Dia boleh buat full body dan katanya selepas tu kalau nak main pun boleh juga. 

Semasa on the way nak balik mak sembang dengan seorang lagi maknyah. Maknyah ni mengakui bahawa dia keturunan Timur dari Putatan. Mak cakap kalau mak ambik dia, mak pun nak servis dia. Dia diam. Mak memang sedar, maknyah tidak ramai yang suka kena servis. Dulu masa mak dengan girlfriend maknyah mak selama dua tahun pun sekali pun tak pernah dapat mak blow dia. Dia je yang selalu servis mak. 

Mak minta no h/phone juga dan selepas tu terus balik hotel.


No comments: