Thursday, February 19, 2009

Shopping Kat JB














Mak gi shopping kat Holiday Plaza JB memandangkan makdah pun berada di bandaraya ni. Mak pun sebenarnya tatau apa nak beli so jalan-jalan tetiba ternampak kedai buat sales. Nak habiskan stok. Memang murahlah. 

Mula sampai tu mak masuklah kedai yang jual kondom, Condom Shoppe ke apa tatau. Tapi maybe tulah namanya. Cadang tu nak beli dildo ke vibrator ke. Bila tengok price tag dia, waduh seratus lebih dan ada yang sampai dua ratus lebey. Mak rasa benda macam tu kat Chow Kit lagi murah. Mak pernah beli satu dulu kat Chow Kit vibrator just RM 75 saja. So maj just belek-belek saja kondom yang berbagai bentuk itu. Besides condom juga dijual butt plug. Uols tahu kot apa gunanya butt plug nie. 

Besides nak shopping tuk vibrator, mak cadang nak cari juga lingerie yang seksi. Kat kedai lain susah nak cari lingerie seksi ni. Tapi at Condom Shoppe mak just beli krim Sure Up je. Actually mak terkena juga beli kirm itu. Memang dah lama mak tahu ada cream macam tu untuk lelaki. Sure Up ni untuk maintenance cik dick especially bagi orang berusia macam mak nilah. Krim tu harganya sebenarnya RM 39.90 di pasaran. Tapi mak gelojoh sangat. Price tag dia tulis RM 55. Dia bagi mak RM 50.00. Mak tak sedar lagi yang barang tu sebenarnya tak sampai RM 40 pun. So mak terbelilah. Memang mak ada rancangan nak beli Sure Up tu. Selama ni mak guna krim Sensaoil. 

Lepas kedai tu mak pergi ke satu lagi kedai yang menjual barangan yang sama juga iaitu Hot Spot. Jurujualnya seorang wanita. Masa tu mak dan dia sahaja kat dalam kedai itu. Mak belek-beleklah susunan undies untuk lelaki dan wanita di rak. Kemudan deretan lingerie seksi. Memang harganya agak mahal, mak pun kena berhati-hati juga untuk beli yang betul-betul mak berkenan dan kena dengan taste mak.  Pastu mak belek pula dildo dan vibrator.  Semuanya memang mahal siot. 

Dalam kedai tu mak berkenan set lingerie merah yang ala-ala leather gitu. Harga pada tag RM 128.00. Mak tanya amoi jurujual apa yang ada dalam set itu. Dia memberitahu kandungan set dan bagi tau mak harganya just RM 80 jer. Bagi mak oklah harga macam tu. So mak dah dapat satu barang. Then mak mak nampak deretan objek berbentuk oblong. Mak tanya apa benda itu. Amoi tu jawab itu untuk guna lelaki punya. Untuk masturbate. Steam juga mak dengar amoi tu sebut perkatan masturbate tu di hadapan lelaki. Tapi bagi dia tentu perkara biasa sebab sudah tentu yang masuk belek atau beli pun memang tujuan kegunaan seks. Kalau beli kondom dan pelicin untuk apa lagi kalau bukan seks. 

Pic bawah nilah set lingerie ala-ala leather tu. 
Kat bawah ni underwear lace untuk lelaki. Pricenya RM 29.90. Kat depan tu ada macam pouch untuk letakkan cik dicky. 


Mak beli vibrator kecik untuk kegunaan mak terhadap wifey mak. Mak pun boleh guna juga untuk melanchsss.. bila lonely.

Pas tu mak terus ronda-ronda seluruh Holiday Plaza tu dan mak beli bra, panty stocking, undies seksi untuk lelaki.  Mak jug beli  dua helai dress. Masa mak masuk one shop tu, mak rasa Chinese lady yang melayan mak tu tahu dan merasakan mak ni maknyah. The way she ask dan cadang dresses seperti mak ni memang pompuan. Mak hanya beli top dan panty stokin sajakat kedai itu. Dia cadangkan pada mak knee length boot dan tanya sama ada mak nak beli tali pinggang juga. Mak turn down lah offer dia tu.   

Mak cari juga accessories seperti subang dan rantai. But subang tu susah sikit cos mak tak tindik telinga. All subang yang ada jenis pin dan bukannya kepit. So taklah dapat mak pakai subang. Mak just beli rantai je and lipstick. 

Balik bilik mak pun draglah dan snappy-snappy. Nilah first time mak betul-betul gi shopping untuk dress. 





No comments: