Sunday, February 22, 2009

Mak Gi Spa Di JB

Pada malam terakhir mak kat JB, mak telah pergi ke sebuah spa - People Like Us (PLU) Spa Sanctuary yang terletak di Jalan Tun Razaka Susur 1/1. Spa ni terletak bertentangan dengan Hotel Zen Zeng. Pintu masuk spa ni betul-betul bertentangan dengan pintu masuk hotel tu. Mak sampai agak lewat gak. Lebih kurang hampir jam10.00 malam. Memang mudah nak cari tempat ni sebab sebelum tu mak dah tengok petanya dalam internet. Oh, kalau uols tengok kat website spa ni, janganlah percaya dengan gambar-gambar di bawah About us. Semua fasiliti seperti yang dipaparkan tu tak ada pun. Tapi gambar-gambar dalam galeri tu memang betullah. 

Memandangkan mak baru first time mengunjunginya, maka mak kenalah bayar yuran membership sebanyak RM 35 for life dan mak pun dapatlah no membership. Taknaklah mak nak tulisno mak tu sebab nanti ada readers mak guna untuk masuk dengan entrance fee yang murah kan? Sorrylah uols.

Sewaktu mendaftar, petugas yang menguruskan mak, rasanya bukan rakyat Malaysia, dan mak rasa bukan juga Cina berdasarkan bahasanya. Tataulah, tapi mak yakin not local Chinese. 

Mak tengok kat dalam tak ramai. Masa tu just ada tiga orang saja. Two Malays and one Chinese. Tak meriahlah, tapi apa nak buat, mak dah register. Duit dah bayar. At least next time kalau mak datang lagi, dah murah entrance feenya.

Spa ni ada dua tingkat. Ground floor ada lounge dengan dua unit desktop yang boleh digunakan oleh customer FOC. Masuk ke dalam terdapat ruang locker. Masa mak sampai seorang customer sedang bersiap untuk pulang. Selepas salin dari pakaian mak ke tuala, mak pun naik ke tingkat atas. Ada dua laluan untuk ke atas. Satu guna tangga biasa dan satu lagi tangga pusing. Macam tangga emergency kat belakang bangunan kedai tula.

Kat tingkat ada ada dark room untuk projeklah uols. Memang dark betul. Masuk saja tak nampak apa-apa. Walaupun tuala puth pun tak nampak. Kalau macam tu dah tentu bulu uols lagilah tak nampak. Ahakssss...... Adalah a few dark rooms. Then ada juga resting room di mana customer boleh relaks dan tonton TV. Masa mak masuk kat skrin TV sedang ditayangkan video blue gay. Of coursela aksi sedut menyedut and lillipoplah uols. Kat sebelah ruang rehat tu ada beberapa private room. Ada tilam dan pintu boleh ditutup. Of courselah untuk projek juga. 

Mak dok relaks sekejap kat ruang tu dan tonton aksi dua orang gays sedang melolipop. Then mak ronda-ronda lagi cari tempat shower. Ruang shower ada 6 paip dan customer bolehlah mandi secara terdedah itu. Dah masuk tempat tu tak ada apa nak dimalukan lagi la.  Shower kena naked gitu. Nak tengok, tengoklah. Sama-sama ada barang. Cuma saiz dan bentuknya maybe berbeza. Masa mak sedang shower dan menyabun kawasan bulu mak itu, seorang Chinese guy masuk dan shower kat sebelah mak. But nothing happens la uols. Mak just shower, dia pun shower gak. Make dunno je.

Kat sebelah shower tu ada jacuzzi. Besar juga dan a bit dark. So masa nak masuk jacuzzi lepas tanggalkan towel, tak nampak dengan jelaslah cik dick guys tu. Tak macam jacuzzi kat Otot-otot. Kat situ jacuzzinya open air dan di sisi laluan customer. So kalau tanggal towel nak masuk jacuzzi dapat nampak jelas body dan cik dick dia. Masa berendam kat dalam pun masih boleh nampak lebih-lebih lagi jika semburan airnya berhenti. Ala-ala kat nudist arealah. Then kalau nak pindahdari jacussike hot pool, pun boleh naked juga kerana terletak di seberang laluan yang sama.

Saunanya merupakan just one room dan berlantai rata. Uols boleh tengok kat dalam gallery  di website dia. Kat sini agak cerah juga dan kalau uols tanggal towel memang nampaknya the whole body. Bolehlah nak buat inspection saiz dan bentuk dia. Ahakksssss......

Mak stay lebih kurang satu jam je. Customer tak ramai, so tak ada mood nak stay lama-lama. 


No comments: