Friday, August 22, 2008

Sembang Dengan Prostitute Di Sibu

Malam itu selepas mak turun dari massage, mak jalan-jalan kat area Markte Street tu seperti yang mak tulis dalam blog sebelum ini. Rpuanya apabila menjelang tengah malam kawasan itu adalah kawasan pelacuran. Mak nampak ramai women yang menjual tubuh hang around kat situ. Mak terus jalan and then nampak pula dua orang maknyah, yang juga turut memperjudikan nasib mencari makan kat area yang sama. So di sini bagi jantanz yang gersangs and ingin melempiaskan nafsu bolehlah memilih sama ada nak perempuan ori or nak kan maknyah. Cuma gays saja yang tak ada mencari mangsa kat area tu. Ahakssssss.

Mak terus jalan and then at one corner mak nampak the women that came into my room the night before. Memanglah dia cam mak so mak pun tegurlah dia. Then we all bersembang kat teli kaki lima itu. So anybody yang nampak mak kat situ sudah pasti akan menyangka mak sedang tawar menawar untuk mendapatkan pekhidmatan seks dari this women. Tapi mak tak kisahlah sebab kat Sibu ni mak rasa tak ada orang yang kenal dengan mak. So mak don't care about it.

Mak banyak korek juga tentang rahsia dirinya. Rupanya dia menjadi prostitute tu kerana nak memberi makan kepada keluarganya. Dia sudah bercerai dengan suaminya dan kini single mum. Single mum? Hmm.....nak katakan single mum pun mak rasa not very accurate la. Anak tunggalnya sudah pun besar dan sudah berumahtangga tetapi bercerai juga. Kahwin dengan orang kampu sendiri tanpa pengetahaunnya. Setelah berkahwin baru tahu dia dah kahwin. Bukan orang lain, sanak saudara juga.

This women yang sembang dengan mak mengaku yang dia kahwin sewaktu dia berusia 14 tahun, drop out from school. No wonderlah anak sudah besar dan dia sudah ada cucu. Kini anaknya sedang menjalani praktikal sebagai jururawat di Kota Kinabalu.

Mak tanya sama ada anak dia tahu yang maknya jadi pelacur dan dia jawab ya. Tetapi anaknya tak menegah pula. Itulah nasib wanita. Macam maknyah juga. Many kena jual diri di lorong disebabkan masyarakat menolak mereka. Masyarakat juga yang pandai menghukum dengan enggan memberikan mereka kesempatan untuk bekerja secara terhormat. Dek kerana nak hidup terpaksa menjual tubuh. Masyarakat hanya pandai mengutuk kan uols? Tetapi tidak berusaha untuk memperbaiki keadaan. Mak sedar maknyah ni jadi maknyah bukan atas kehendak mereka. Maybe somelah . OKlah, uols. Bateri laptop mak ni pun dah nak kong dah. Mak post ni dari airport Sibu, tunggu flight nak balik KL.

No comments: