Tuesday, August 19, 2008

Salam Dari Sibu

Hari ni masuk hari kedua mak kat Sibu ni. Mak stay kat sebuah hotel di tengah-tengah bandar Sibu. Tak payahlah mak sebutkan nama hotel ye? So as usualla sebaik saja masuk bilik lepas check-in perkara pertama mak buat ialah buka laptop dan tengok kalau ada signal WiFi. Hati mak terus ceria apabila menerima signal dari deConneXion. Signal ni merupakan signal dari program broadband kerajaan negeri Sarawak. Dulu masa mak di Miri pun ada juga signal dari server yang sama. Register percuma je. Kira ada internet ni mak hidup la.

Sibu ni bukan kali pertama mak sampai. Entah kali ke berapa mak tak pasti.

Malam tu mak terus masuk MIRC dan buka Yahoo Messenger. Apa lagi nak bersembanglah. Dalam MIRC mak join channel Borneygay dan Sarawak. Mak cuba nak masuk channel Sibu tapi tak boleh sebab addres tu ban. Tatau pasai apa. tapi channel Borneogay tu pun ramai gak gays dari Sibu. Walaupun mak biseksual mak tak kisah untuk berbual dengan gays. Ramai gak yang hantar message untuk chat dgn mak and mostly are Chinese. Ages dalam early 20s to 30s. What the problem is they all nak mak fuck them or they fuck mak tapi mak ni mmg tak nak buat macam tu. Mak tak nak fuck dan tak nak kena fuck. With maknyah pun mak memang tak fuck. Bagi mak just giving and receiving blowjob saja.

Masa chat tu ada juga yang minta nak datang bilik mak tapi mak tak ready untuk accept them lagi. Uols pun tentu chat juga and sure ramai yang ajak uols buat seks kan? Biasalah tu. Nak have sex pun bukan boleh terburu-buru. Kita kena kenal partner tu dengan lebih baik dulu. Masa mak chat kat Penang dulu, ramai gak gay India yang nak ajak mak main. But sorrylah, mak kurang arouse sikit dengan Indian. Bukan mak nak pilih bulu tapi sekurang-kurang partner kita tu kenalah boleh menaikkan nafsu kan? So far memang mak tak pernah bersama Indians but dgn Chinese adalah dua tiga orang. But tu pun semuanya bukan berlaku apa-apa ass fucking. Just blowjob je.

Petang kelmarin mak jalan-jalan kat kawasan pasar malam tu. Tak semene-mena mak jumpa girlfriend mak yang lama. Mak sebenarnya dah hilang no telefon dia. Tulah nak dikatakan jodoh. Tup-tup terserempak dengan dia bersama kawan-kawan maknyah dia. "Eh, sayang....tiba-tiba dia menegur mak. Berdegup juga kerana ucapannya itu membuatkan orang berdekatan mendengarnya. Tapi kerana memikirkan mak berada di tempat asing, mak taklah berapa segan sangat. Lagipun yang ada pada masa itu Chinese je.

Kira-kira jam 2 lebih pagi tadi, telefon bilik mak berdering. Bila mak angkat rupanya kawan mak di bilik sebelah yang call. Dia tanya sama ada mak nak pompuan tak. Pompuan tu ada kat bilik dia. mak pun tatau mana dia jumpa. Dia kata nak suruh pompuan tu datang bilik mak. Kalau mak suka bolehlah go ahead. Katanya just RM 50.00. Hmmm...mak serbasalah juga. Tapi mak mengiyakan saja. So perempuan tu datang ke bilik mak. Usianya dalam mid 30s. Mak duduk bersembang sekejap dengan dia. Dia kata dia janda anak satu dan dah ada cucu. Hmmm..rupanya nenek tetapi tengok wajahnya dan bentuk tubuhnya tak sangka dia dah ada cucu. memang dia masih menyelerakan lagi. Tercabar juga iman mak waktu itu. Apa lagi mak hanya pakai towel hotel saja malam itu. So in the end kami tidak buat apa-apa. just bersembang dan dia minta diri nak balik. Selamat duit mak. Tapi yang lebih selamat ialah keimanan mak.

Mak stop dulu sini. kalau rajin mak sambung lagi. Kalau tak setakat ni sajalah posting mak dari Sibu nie. Oooooo.....uols tau tak mak tak pakai apa-apa dalam bilik nie.






No comments: