Friday, December 11, 2009

Harimau Menganas, Auwwwwww....



Pragawati dakwa dia pernah adakan seks liar dengan Tiger Woods.
LONDON: Salah seorang wanita yang dikaitkan dengan Tiger Woods mendakwa bagaimana beliau mengadakan seks liar dengan bintang golf dari Amerika Syarikat itu, termasuk ketika berkunjung 10 kali ke rumah Woods.

Akhbar Britain, The Sun semalam melaporkan, peragawati bernama Jamie Jungers, 26, menyingkap kembali kisah bagaimana hubungannya dengan Woods mula terjalin di Las Vegas, lapan bulan selepas Woods berkahwin.

Beliau berkata, Woods merelakan hubungan itu berterusan meskipun memberitahu beliau sudah mempunyai isteri rakyat Sweden, Elin Nordegren.

"Ketika kami bersama di ranjang dia amat hebat. Ia semakin hebat ketika kami semakin kerap bertemu," katanya.

"Semakin kerap kita bertemu, semakin banyak kami mengadakan hubungan seks," katanya kepada akhbar tabloid itu.

Jungers mendakwa hubungan sulit itu bermula pada Jun 2005 ketika Woods memperkenalkan dirinya di sebuah hotel eksklusif - Bellagio Hotel di Las Vegas.
"Tiger dan saya kemudian memasuki bilik dan kami memulakannya. Pernah kami mengadakan hubungan seks liar lebih dua jam.

"Saya masih ingat lagi dia mengangkat saya dan menyandarkan saya dinding dan ketika itu bermula aksi liar," katanya.

"Pernah saya bertanya bagaimana perkahwinannya kerana Tiger baru berkahwin dan adakah ia ok.

"Dia (Woods) berkata, ya, ia tiada bermasalah kerana isterinya kini bersama keluarganya di Sweden," kata Jungers.
Bagaimanapun hubungan itu terhenti apabila kecewa melihat terlalu banyak gambar Woods bersama isteri di dalam rumah.

"Ia amat mengecewakan. Saya menggambar kalaulah isterinya tahu saya pernah bersama suaminya di dalam rumah itu, apa pula perasaanya. Jadi saya mengalah dan menamatkan hubungan lebih 18 bulan bersamanya," katanya. - AFP

Berita Harian Online.
Skandal Tiger Woods dengan Rachel Uchitel
Senarai kekasih gelap Woods

Inilah wajah isteri Tiger Wood, Elin Nordegren

No comments: