Monday, December 21, 2009

Apa Jadi Bila Mak Chat Kat MIRC

Sejak hari Ahad mak dok chatting kat MIRC. Dah lama pun mak tak chat kat situ. Kalau chat pun mak tak guna nick nyah ni. Mak guna nick lelaki mak. Tapi kali ni mak guna nick cdminat nyah. Menang ada juga la jantanz yang send message kat mak. Mak tak kisah jantanz ke lelaki ke atau pompuan. Mak layan semuanya. Tapi memanglah ramai yang chat kat MIRC tu ada tujuan untuk seks saja. Ada juga yang memilih. Nak yang muda-muda. Tu taste masing-masing la.

Hari ni pun mak masuk MIRC lagi sebab mak agak free sikit. Mak ada terima msg dari luar negara gak harini. Satu dari Australia dan satu dari Jakarta. Yang satu lagi, seorang businessman dari Bangla tetapi datang dan berurusan di KL. Mak nak citer tentang yang dari Australia dan Jakarta. Bagi menghormati privacy mereka, mak tak catit nickname dia orang kat sini. But maybe ada diantara pembaca blog mak ni yang kebetulan chat dengan dia orang maybe dapat agaklah siapa dia.Sebab mak rasa tentu skrip dia orang agak sama je.

Yang sorang ni katanya dari Melbourne. Dia nak datang KL tahun 2010 untuk urusan bisnes dia. Dia cakap kat mak wife dia orang Indon dan ada keinginan untuk main dengan dua orang lelaki sekaligus. Tetapi sehingga kini dia tak buat lagi sebab malu. So mak pun offerlah diri mak dan dia cakap kat mak, mak boleh main dengan wife dia dan dia sekali. Wow, ni mak rasa satu offer yang baik punya. Dia juga offer mak main backdoor isteri dia. Ni satu-satunya yang mak tak pernah buat lagi dan mak rasa, mak tak akan buat. Walaupun dah ramai orang offer nak main backdoor mak atau suruh mak main backdoor dia orang, mak tolak.

Dia ni cakap nak datang KL lebih kurang bulan Mac 2010 dan minta mak cari pompuan atau nyah untuk 3some dengan dia. Hmm.....mak rasa macam mak hayam pula. Hahahaha.........

Seorang lagi yang chat dengan mak from Jakarta berusia 28 tahun. Dia pun cakap nak datang KL tahun 2010 dan minta mak ajak seorang lagi nyah or girl untuk 3some dengan dia. Dia ni lebih berminat dengan nyah yang dah berusia. So mak jatuh dalam kategori taste dia . Dia ada hantar gambar dia kat email mak dan bila mak tengok pic dia. Berdegup jantung mak sebab handsome. Memang taste mak gitu. Rasa-rasa macam nak fly gi dan peluk dia. Dia nak datang KL dua malam saja. So rushing sikitla. Dia cakap kat mak suruh ajak nyah datang dan have fun kat bilik dia. Mak pun tak tahu siapa yang sudi. Dulu mak ada juga seorang crossdresser  yang minat untuk 3some tapi now dia dah jauh kat Malaysia Timur. Jadi, ada sesiapa nak offer ke? Dia tak kisah kalau dah berusia. So, jika ada sesiapa nak offer ikut mak jumpa dia, hantarlah mesej kat mak. Mana tahu ada rezeki dapat bertiga dengan dia.

No comments: