Tuesday, December 9, 2008

Newsletter 101

Mak ada langgan one newsletter SexInfo101 newsletter. Actually lama dah uols, mak langgan. So uols think mak ni sex maniac erk? Well, up to uols lah. Mak tak kisah. Bagi mak sex is part of life. No human can live happily without seks kan? Mengaku sajalah. Orang kata most guys masturbate in their life. Sama ada banyak or sedikit, kerap or jarang-jarangsss its up to individual taste dan desire kan? So if uols masturbate, means that uols get involves in seks. 

OKlah, back to the topic yang mak maksudkan. Dalam SexInfo101 kali ni ada some nice informations untuk improve uols punya seks needs.

Mak ada juga click the advertisements tu. Memanglah advertisment untuk membolehkan website beroperatelah uols. So one of the iklan yang mak click memaparkan satu position untuk uols play-play lah. Posisi tu dinamakan socket. Hmmm...socket. Rasanya macan alat eletrik tulah kot ye. Kan alat eletrik disambungkan menggunakan male socket dan female socket. Ishh....alat eletrik pun kena male and female baru boleh berfungsi. Hehehehe.... But humans ni male and male or female and female pun boleh click juga kan. Ahaksss....uols renungkanlah ye. Mak tak nak lah copy picture tu dan paste kat sini. Kalau uols nak tengok, CLICK, tengoklah AT YOUR OWN RISK. Satu lagi yang mak click ialah Oral Therapy. Hmm...tentu ramai dari uols tahu a[a itu oral kan? Ehh...mestila kan? Or uols nak tengok yang ni. It should be categorized as 18SX gitu. So be carefullah ye. Mana tahu ada yang bukan 18SX ternampak. 

Dalam newsletter tersebut ada dimuatkan tentang hadiah untuk Krismas hujung bulan ini. Ermm..walaupun dicadangkan untuk perayaan Krismas, tetapi uols boleh juga modify untuk dikongsi bersama partner uols masing-masing kan? Uols bacalah kat newsletter tersebut untuk mendapat idea. And uols boleh baca juga info-info lain di sini




No comments: