Wednesday, April 18, 2007

Nasib Lingerie Fetish

Minggu ini ada dua berita yang aku baca tentang masalah lingerie fetish ni. Berita pertama aku baca dalam Mstar tentang seorang lelaki yang mencuri coli dan dikenakan denda 3 bulan dan yang kedua seorang lelaki berusia 31 tahun dibelasah hingga terpaksa menerima rawatan di hospital Sultanah NurZahirah, Kuala Terengganu kerana mencuri seluar dalam wanita. Lelaki itu mendapat kecederaan di bahagian muka dahi, dan mulut. Semua itu hanya kerana mencuri sehelai seluar dalam wanita.

Kisah pertama tadi pula berlaku di Pulau Pinang dimana seorang buruh berusia 43 tahun, yang ditangkap semasa cuba melarikan diri dengan dua pasang coli yang diselit di dalam seluarnya dan lelaki itu dipenjarakan tiga bulan oleh mahkamah majistret. Dia telah mencuri coli tersebut di sebuah rumah di Taman Ai Itam, Lebih Air Itam pada 1.45 pagi 28 Jan.

Chong Lean Hin, dari Air Itam mengaku bersalah mencuri coli tersebut, yang berjumlah

RM10 milik dua adik beradik. Chong ditangkap oleh bapa wanita tersebut semasa cuba melarikan diri.

Menurut fakta kes yang dikemukakan pegawai pendakwaraya Cif Inspektor Mohd Fadzli Napiah, Chow berada di luar rumahnya ketika dia melihat Chong mengambil coli berwarna kelabu dan kuning cair, yang disidai di atas pagar rumahnya.

Bagi aku orang seperti ini bolehlah dianggap "sick minded". Ramai juga orang yang ada lingerie fetish nie (macam aku juga la ) tapi taklah sampai mencuri. Maybe orang seperti ini gemar pada pakaian dalam yang sudah dipakai dan ada bau badan wanita. Dunia dunia.

Gambar sekadar hiasan

No comments: