Thursday, November 5, 2009

SexToys


Hari ni mak masuk kat innit nuffnang untuk tinjau-tinjau blog yang menarik yang mak nak baca. So masa cari-cari tu terjumpa satu blog yang tulih tentang lawatan dia id Bugis Street Singapura tuh. Bugis Street ni, dulu popular dengan aktiviti fonen juga. Ramai fonen-fonen berkumpul kat area tu untuk menjalankan aktiviti masing-masing yang memacam itu.

So dalam posting dia ada tulih, tempat pertama yang they ol visit ialah adult shop. Tapi dia tak ada apa-apa picture pun tentang adult shop yang they ol lawat itu. So mak pun googlelah cari. Mak jumpa this one  Adult Novelty Shop. Kedai ni jual sex toys antaranya. Begitulah, kalau adult shop mesti ada jual benda-benda tu untuk menolong menambahnaikkan keseronokan sesi seks sama ada secara bersendirian, berpasangan ataupun berkumpulan. Kedai-kedai novelty kat Malaysia ni pun ada jual benda-benda macam tu juga. Kalau uols nak tahu kat Malaysia ni dia guna pernaiagaan kondom sebagai outletnya. Memang banyak macam kondom ada dijual kat kedai macam tu. Pilih saja ikut selera masing-masing. Selain kondom ada juga pelicin, pakaian seksi, dan juga alat bantuan seks yang lain.


Dulu mak pun ada juga belikan satu dildojenis rabbit yang kat gambar sebelah ni. Tapi vibrator rabbit ni mak beli kat Chow Kit. Kat kaki lima tu je. Dulu masa mak pi Hong Kong, benda macam ni dijual kat pasar malam je. Macam-macam fesyen alat bantuan seks ni. Bukan penis je yang ada tetapi pussy juga ada. Kalau teringin sangat nak fuck mana-mana celebrity, cari saja pussy selebriti itu. Tak dapat yang ori, getah pun kira ok gak kan?

Toys ni walaupun tidak legal dijual di negara kita, tetapi ia dapat membantu individu yang memerlukan kepuasan seks dan adalah lebih baik daripada dia mencari jalan keluar dengan cara yang tidak elok seperti merogol dan sebagainya. Sekurang-kurangnya dia berdosa dengan Tuhan  sahaja dan bukan menjadikan manusia tidak berdosa yang lain sebagai mangsa nafsu serakahnya.



Lagi online shop di Singapore yang mak jumpa masa google tu

No comments: