Saturday, October 24, 2009

Vagina Terkuat Di Dunia

Posting mak kali ini mungkin tidak kena mengena dengan uols yang not totally female. Mak ada baca dalam sebuah blog Indon. Blog ni memang menarik dan mak rasa uols blogger pun patut link kat sana.  Apa yang mak maksudkan ialah satu posting tentang vagina terkuat di dunia. Wanita itu Tatiana Kozhevnikova yang berusia 42 tahun dari Russia merupakan pemegang rekod dunia yang boleh mengangkat bebanan seberat 14 kg pada vaginanya. Guiness Book of World Record mengelarnya sebagai vagina terkuat di dunia dan beliau mengatakan bahawa beliau telah berlatih selama 15 tahun untuk mencapai prestasi seperti itu.

Dia mengatakan bahawa dia melatih otot vaginanya dengan memasukkan salah satu bola yang tersangkut pada tali.... Sejak saat itu Kozhevnikova melatih otot vagina-nya dengan menggunakan bola kristal. “Anda memasukkan salah satu bola di vagina, yang memiliki tali melekat dengan sedikit kait pada bagian paling akhir. Anda menempatkan bola pada kait tersebut.”

“Latihlah otot vagina anda lima menit setiap hari, dan hanya dalam satu minggu Anda akan dapat memberikan kenikmatan yang tak terlupakan pada diri Anda dan pasangan anda disaat berhubungan intim,” katanya.




Mak nak tanya adakah petua-petua dari uols pula yang boleh membantu menguatkan cik dick dan dapat memuaskan pasangan masing-masing.

1 comment:

Anonymous said...

aiyooo....heeeeh..kalau mek Lubang Jubo(LJ) paling kuat di dunia..voley?